We offer fast delivery to Estonia, Latvia, and Lithuania, with an estimated delivery time of 3-5 days.

[ditr_flag_translator _builder_version=”4.22.2″ _module_preset=”default” theme_builder_area=”et_header_layout” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″ _i=”1″ _address=”1.1.0.1″ /]

Ostutingimused

1. ÜLDINE

1.1. Tingimused kehtivad www.alilo.ee müügikeskkondade  (E-pood) omaniku Vinspiro OU (Kaupmees), Harju maakond, Tallinn, Haabersti linnaosa, Tanuma tn 18, 13521, Estonia registrikood 14433085, käibemaksukohuslase kood EE102060281, info@alilo.ee, ja ostu sooritanud isiku (Klient) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

1.3. Kaupmees võib muuta E-poe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muutustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.


2. HIND

2.1. Esitatud hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.

2.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu. Tarneviis valitakse ning kohale toimetamistasu arvutatakse ostukorvis.

2.3. Veebipoes müüdavate teenuste hinnad on märgitud vastavate konteinerite juurde ning valuuta on Euro (€), milles maksmine toimub. 


3. TELLIMUSE VORMISTAMINE

3.1. Toode lisatakse ostukorvi peale toote ning vajadusel suuruse valimist tootelehel nupu „Lisa ostukorvi“ vajutamist.

3.2. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada.

3.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis vajutada nuppu „Vormista tellimus“ – klient suunatakse tellimuse vormistamise lehele. Peale vajalike andmete sisestamist suunatakse klient makseviisi valiku lehele.

3.4. Tellimus loetakse vormistatuks peale arve tasumist.

3.5. Peale arve tasumist saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus.


4. TASUMINE

4.1. Veebikeskkonnas tehtud tellimuste eest tasutakse 100% ettemaksuna.

4.2. Kliendil on võimalik maksta pangaülekannega, Eesti pangalinkidega (Nordea, Swedbank, SEB). Tellimuse kinnitamisel suunatakse Teid panka kus ootab ees eeltäidetud maksekorraldus. Arveid saab vaadata ja välja printida Minu konto alt.  Antud makseid vahendab Maksekesus AS.

4.3. Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas mida vahendab Maksekeskus AS.

4.4. Tellimuse esitamise ning tasumise järgselt saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus ja arve.


5. TOODETE TARNIMINE

5.1. Alilo E-poe kaudu tellitud kaupade transport üle kogu Eesti kui ka välisriikidesse.

5.2. Tooted tarnitakse kliendile Omniva poolt pakutava kullerteenuse ja Omniva pakiautomaadi vahendusel või Omniva postkontori kaudu.

5.3. Kui teisiti ei märgitud, tasub saadetise käsitlemise eest klient.

5.4. Tellimused käsitletakse ning postitatakse reeglina samal või hiljemalt järgmisel tööpäeval. Tellimuse kohalejõudmine sõltub postiteenistustest. Orienteeruvad kohalejõudmise Eestis ajad on: 2-14 tööpäeva


6. TELLIMUSTE TÜHISTAMINE, TOODETE TAGASTAMINE

6.1. Kliendil on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul peale kauba kättesaamist. Toodete tagastamiseks peab klient täitma tellimusega kaasas oleva tagastusvormi ning tagastama saadetise Kaupmehele. Ilmnevad tagastuskulud tasub Klient.

6.2. Klient on kohustatud toote tagastama Kaupmehele 14 päeva jooksul arvates tagastusavalduse esitamisest.

6.3. Toote tagastamise eelduseks on kasutamata toode koos kõigi etikettidega ning pakendiga. Tagastus aktsepteeritakse ainult koos täidetud tagastusvormiga.

6.4. Toote tagastamise postikulud kannab Klient. Soovitame kasutada tähitud saadetist.


7. KAUPMEHE POOLNE TELLIMUSE TÜHISTAMINE

7.1. Kliendi tellitud kauba puudumisel tühistab Kaupmees tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt klienti. Osalise tühistamise korral võib Kaupmees küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks – kas lähetada või samuti tühistada.

7.2. Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul.


8. GARANTII

8.1. Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel teavitage sellest koheselt Kaupmeest.

8.2. Toote tagastamise eelduseks on kliendile väljastatud arve.

8.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korra on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või tagastada toode Kaupmehe kulul.

8.4. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul arvates toote tagastamisest.

8.5. Kaupmees ei vastuta toote nõuetele mittevastavuse või puuduste eest, kui:

8.6.1. Toode on halvenenud/kahjustunud Kliendi süül;

8.6.2. Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel;

8.6.3. Toode on muutunud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu.

8.7 Kui oled ostetud kaupa tavapäraselt kasutanud ja õigesti hooldanud, kuid sellel ilmneb puudus, on Sul õigus esitada pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu tegemisest, kui võib eeldada, et tegemist on tootmisveaga.Tootmisvea olemasolu selgitab välja ekspertiis. Ekspertiisi ei teostata toodetel, mis on määrdunud, pole kasutatud sihtotstarbe päraselt või kliendi poolt hooldamata.

Isiklike andmete kogumine ja haldamine

1. E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.
2. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Kaupmehel puudub ligipääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.
3. Kliendi ja Kaupmehe vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Kokkuleppe mittesaavutamise korral on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse.
Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.
Isiklikud andmed on informatsioon, mis identifitseerib Teid, näiteks: Teie nimi, Teie aadress, e-mail vői postiaadress. Vinspiro OU ei kogu Teilt andmeid, välja arvatud juhul kui Te spetsiifiliselt neid avaldate, näiteks tellides tooteid vői taodeldes uudiskirju.

Kuidas kupongi kasutada?

Oled saanud müügikupongi, mida saab kasutada Alilo veebipoes. Alljärgnevalt nõuandeid kupongi kasutamise kohta.
1. Vali oma toode (tooted) aadressil www.alilo.ee
Vali soovitud tooted välja ja aseta ostukorvi, klõpsatesl nupul „Lisa”.
2. Sisesta kupongi kood ostukorvi lehel
Kupongiga allahindluse saamiseks sisesta kupongi kood ostukorvi lehel lahtrisse „Kupongi kood” ja aktiveeri see, klõpsates nupul „Lunasta kupong”. Allahindlus arvutatakse maha toote koguhinnast.
3. Lõpeta tellimus
Pärast kupongi koodi sisestamist ja allahindluse taotlemist, vajutades nupul „Taotle”, saad tellimust jätkata, vajutades „Lõpeta tellimus”.

0
    Teie ostukorv
    Teie ostukorv on tühi